Kampagne- og Konferencedesign

Techchance2-1500x839

Et velfungerende udstillingsdesign skaber nysgerrighed og interesse og kan også få deltageren til at føle sig tryg og tilpas. Den gode udstilling eller konference gør deltagerne klogere på et bestemt emne, og kan få ansatte til at føle samhørighed til en bestemt sag, emne eller virksomhed. Designet skal være enkelt og overskueligt, og det skal have en klar identitet og genkendelighed. Og så er det altid rart at kunne medbringe noget fra en spændende konference eller udstilling. Det kan være alt, fra et omslag man kan samle sine materialer i, til et usb-stik – måske med en “case”-film.

CASE: TechChance
KUNDE: Håndværksrådet og Udenrigsministeriet  REGI: © Designgrafik A/S

At skulle designe til en kampagne eller en udstilling er som at skulle designe en visual identitet. Her skal hele det visuelle univers også hænge sammen og skabe genkendelighed.

EKSEMPLER:
Jeg har bl.a. lavet kampagne- og konferencedesign for:

Bygningskultur 2015
KUNDE: Kulturarvsstyrelsen, Realdania  REGI: © Operate A/S

Apoteket
KUNDE: Apotekerforeningen  REGI: © Operate A/S

Red en Mor
KUNDE: Udenrigsministeriet  REGI: © Designgrafik A/S

Mit Ansvar
KUNDE: Beskæftigelsesministeriet  REGI: © Designgrafik A/S

Rambøll Leadership Conference 2014
REGI: © Rambøll Management consulting

Sharing Copenhagen
KUNDE: Københavns Kommune REGI: © Rambøll Management consulting

Maersk Oil
KUNDE: Maersk Oil  REGI: © Designgrafik A/S



Der er lukket for kommentarer.