Corporate Identity

 

 

NPK_Brand_1500x839A4_CLS-4

Virksomheders identitet og branding har aldrig været vigtigere end i dag. Differentiering og anerkendelse er nøgleordene til succes. Jeg har været med til at skabe effektive, æstetiske og velgennemtænkte identiteter – altid i tæt kontakt med kunden og med fokus på samarbejde og dialog. For at få maksimalt udbytte af brandingeffekten mener jeg, det er meget vigtigt at få skabt ejerskab til en ny firmaidentitet hos de medarbejdere, der kommer til at bruge designlinjen i det daglige både på digitale medier og som papirlinje.

Jeg har designet eller fornyet logoer. Designlinjerne har indeholdt brevpapir, visitkort, websider, profilbrochurer, skilteprogrammer. Foruden, naturligvis, designede skabeloner til Office.

Jeg skaber en ny visuel identitet ved på den ene side at være meget lydhør overfor kundens ønsker, men samtidig turde udfordre vanetænkning. Jeg er meget optaget af brugervenlighed, fordi jeg mener, at design skal være et behageligt, dagligdags bekendtskab.

CASE: Club la Santa
KUNDE: Club la Santa  REGI: © Henning Larsen Architects A/S

At skulle designe en visuel identitet er som at skulle vælge et godt stykke overtøj. Det må gerne både være og udstråle god kvalitet, være tidsløst og moderne.

 

 

EKSEMPLER:
Jeg har bl.a. lavet corporate identity for:

 

Bygningskultur 2015
KUNDE: Kulturarvsstyrelsen, Realdania  REGI: © Operate A/S

FN-forbundet
KUNDE: FN-forbubdet  REGI: © Designlinjen.dk

Friborg & Lassen
KUNDE: Friborg & Lassen  REGI: © Designlinjen.dk

Sensory Design
KUNDE: Sensory Design  REGI: © Designlinjen.dk

HLT Henning Larsens Tegnestue
REGI: © Henning Larsens Tegnestue A/S